Badan Sihat dengan Shaklee

Badan Sihat dengan Shaklee
sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542 sahida wahab id no : 962831 "pengedar Shaklee anda" COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil

Isnin, 7 April 2014

Testimoni Ostematrix Shaklee


Testimoni 1 ~ Gusi Berdarah Ketika Hamil ~
(Kredit pada http://my-adam.blogspot.com/2013/04/testimoni-ostematrix-shaklee.html#axzz2yDucUtbI)

Nak cerita testimoni pasal Shaklee. Menggunakan shaklee sejak sebulan yang lalu. Sejak disahkan mengandung, biasalah... alahan orang mengandung. Macam-macam kan... letih, muntah, gusi berdarah dan sengal.

MA peminum susu. Bukan dua gelas sehari, bergelas-gelas.  Suka susu. Tapi sejak mengandung, susu tak boleh telan. Padahal, ibu hamil kan perlukan banyak kalsium. Walaupun ada sumber lain seperti bilis, banyak mana lah sangat yang dimakan sehari.

Akibatnya, keseluruhan gusi berdarah setiap kali memberus gigi. KESELURUHAN GUSI. Seram ooo... masa mengandung kan Adam dulu, hanya gusi depan sahaja berdarah. Sikit sahaja. Yang ini banyak. Lagi pula, gigi menjadi sensitif. Sakit apabila terkena sudu besi. Bila diketuk dengan jari pun terasa sengal dan sakit.



Sejak amalkan ostematrix Shaklee  alhamdulillah dua masalah tersebut dapat di atasi. MA yakin sangat shaklee membantu, kerana tiadanya sumber direct kalsium lain yang diambil. 

Dan... bahagian bawah tulang belakang yang selalu sakit sejak mengandung ni, kini tiada lagi. Sakit dekat tulang tau, bukan sakit pinggang. Rasanya yang ini, papa Adam pun lega. Kesian dia balik kerja lewat-lewat malam, MA minta urut belakang. Bukan tak kesian orang penat baru balik kerja, tapi sakitnya... Allah sahaja yang tahu.

Keletihan nampaknya juga berkurangan, tapi, tidak pasti adalah sebab selera makan sudah kembali atau sebab Ostematrix Shaklee ini. 

Banyak lagi khasiatnya, namun yang dikongsikan ini adalah kesan-kesan yang MA alami sendiri setelah sebulan mengamalkannya. Setelah merasai sendiri, akhirnya, MA join shaklee atas ajakan kawan opis. Padahal dah lama dia ajak. Hihihi. 

Setakat ini baru dua produk MA try, walaupun sebenarnya tiga produk dibeli. Next entry =)

Sebab kesan baik ini, MA join Shaklee..

Testimoni 2 ~ Sakit Lutut ~
(kredit pada http://networkedblogs.com/OZJgO)


Testimoni 3 ~ Sakit Pinggang ~


Testimoni 4 ~ Sakit Sendi ~

Testimoni 5 ~ Alahan Ketika Mengandung ~


Testimoni 6 ~ Kaki Terseliuh ~


Testimoni 7 ~ Lawas dan Kuatkan Gigi ~

Testimoni 8 ~ Period Pain / Datang Bulan ~



Terlalu banyak sebenarnya kebaikan Ostematrix yang boleh dikongsikan. Tapi rasanya cukup setakat ini dulu. Takut baca banyak-banyak boring lak. Heehhe

Sebelum penutup…nak kongsikan sedikit lagi kelebihan ostematrix. Ia juga memberikan kalsium dan mangnesium di mana kalsium sangat diperlukan oleh otot tulang dan ligamen kita dan magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu² lembut dan sendi².kekurangan kalsium dan kalsium boleh menyebabkan punce berlakunya gejala osteoartritis (sakit sendi lutut).

Jika pesakit mengalami
masalah lutut yg serius, digalakkan pengambilan bersama Advanced Joint Health Tablet di mana AJHT dapat membantu mengekalkan tulang rawan dan memelihara tisu penyambung yg sihat.


SO apalagi…jom dapatkan OSTEMATRIX anda sekarang dengan pengedar yang sah..

sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil

Tiada ulasan:

Catat Ulasan