Badan Sihat dengan Shaklee

Badan Sihat dengan Shaklee
sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542 sahida wahab id no : 962831 "pengedar Shaklee anda" COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil

Rabu, 25 Jun 2014

CarotoMax Shaklee yang Hebat!!

Mata adalah deria manusia yang penting..tak kira peringkat umur, jantina mahu pangkat..
jadi...sebelum mata kita ni boleh melihat dan masih elok...apa kata cuba jaga sebaik mungkin. Kita hanya merancang, Allah jua menentukan
30 biji - RM74.00

CarotoMax baru ini mengandungi 6 variety karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran & buahan yg kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit & lain-lain. Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran & buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena da dalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit & mencegah kanser

Manfaat Utama:
v  Lebih selamat daripada Vitamin A: Pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toxicity. Walaubagaimana pun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekusor vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan. 

v  Mempertingkatkan penglihatan : Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, katarak, eye bags dan gegelung hitam dimata. 

v  Meredakan penyakit kulit : Pengambilan yang konsisten akan melegakan masalah kulit seperti psioriasis, senile plaque, kulit kering, jerawat dan akne. 

v  Melawan kanser dan oksidasi: Pengambilan  kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. ini akan mengurangkan risiko kanser terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga membantu mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.
v  Menghalang Infeksi: melalui cara merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit berkait sistem respiratori


v  Menggalakkan perkembangan normal dan sihat

JAGA-JAGA


  • Vitamin A tidak boleh diambil secara berlebihan kerana vitamin A merupakan salah satu vitamin yang melarutkan lemak dan jika diambil berlebihan, lemak-lemak ini akan disimpan pada organ-organ dalaman kita terutamanya HATI. --> namun CarotoMax Shaklee amat berbeza berbeza dari yang lain kerana ia dalam bentuk pre-kursor, yang mana akan diaktifkan apabila ia diperlukan sahaja

  •  CAROTOMAX  tidak boleh diambil oleh ibu mengandung. Ini kerana jika wanita mengandung terlebih mengambil Vitamin A dalam tempoh trimester pertama, risiko kecacatan pada bayi dalam kandungan amat tinggi termasuklah  kecacatan jantung dan sistem saraf.

Siapa yang memerlukan CarotoMax Shaklee??

  • CarotoMax boleh diambil oleh lelaki dan perempuan kerana ia berasaskan sumber dari alam semulajadi. 
  • mereka yang tidak mengamalkan diet seimbang terutamanya yang tidak suka makan buah-buahan dan sayuran
  • mereka yang mengalami masalah berkaitan mata seperti RABUN dan SILAU
  • mereka yang mengalami masalah kulit seperti parut dan mempunyai kesan parut yang teruk


Cara pengambilan CarotoMax Shaklee

Walaupun setiap botol mengandungi hanya 30 tablet sahaja, sebiji carotomax mampu membekalkan sehingga 15mg karotenoid kepada badan kita. Anda boleh mengambil 1 biji carotomax setiap hari dan mencukupi untuk keperluan selama sebulan.

1 biji carotomax adalah bersamaan dengan :-


  1. Beta Carotone yang bersamaan dengan 102 biji pisang
  2. Lutein dan Zeaxanthin yang bersamaan dengan 285 biji limau gedang
  3. Lycopena yang bersamaan dengan 714 biji apricot
  4. Alpha Carotene bersamaan dengan 89 biji res berry
.
Sape yang kurang makan buah...jom kita cover dengan CAROTOMAX!!!


sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"

COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil


PSST....Saje buat kaler-kaler. nak bagi mata terang sikit..hehehehe


Sabtu, 21 Jun 2014

Cara hilangkan parut dengan cepat menggunakan Vitamin E Shaklee

Parut jerawat di muka, parut di badan, parut kesan kemalangan ataupun parut disebabkan kulit sensitif sememangnya boleh mencacatkan penampilan seseorang. Mencari penawar dan cara menghilangkan parut tidak sukar kerana banyak petua-petua tradisional yang boleh membantu menghilangkan parut. 
Tetapi terdapat lagi 1 cara yang paling cepat dan senang adalah dengan menggunakan Vitamin E Shaklee. 


Bagaimana Vitamin E Shaklee boleh membantu menghilangkan parut dengan cepat dan berkesan? Meh nak ceritakan....


Vita- E Shaklee memang dikenali sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Secara amnya Vita-E Shaklee membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.Satu lagi kelebihan Vitamin E Shaklee adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Antara testimoni penggunaan Vita-E Shaklee ialah :-


TESTIMONI(DIRI SENDIRI-melschaonlineshop) VITAMIN E DAN VITAMIN C SHAKLEE- MASALAH JERAWAT

Nak share testimoni diri sendiri dulu. Saya telah mengamalkan Shaklee consume selama 3 bulan dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas original. Masalah jerawat dapat di atasi dengan baik. Sekarang tgh focus masalah parut2 yang tinggal kesan daripada pimples before this. Vita C dan Vita E juga mencerahkan kulit muka saya. Sejak mengamalkan shaklee pimples tidak naik keterlaluan dan akan naik pimples masa datang bulan sahaja. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu  lagi. Thanx shaklee :)







CARA-CARA MENGHILANGKAN PARUT

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 

Untuk mempercepatkan lagi kuasa penyembuhan dan kesan parut, pelanggan juga disyorkan untuk ambil bersama dengan ESP. ESP membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Pengalaman pelanggan-pelanggan kami sebelum ini mendapati parut lebih cepat pudar jika diambil bersama Vitamin E dan ESP. 

Pastikan Vita-E yang digunakan adalah yang semulajadi...bukan sintetik atau vitamin buatan. 
Vita-E Shaklee telah terbukti merupakan vitamin semulajadi...SOOOO pilihan ditangan anda samada nak cantik secara semulajadi atau sebaliknya. ~saya pilih semulajadi!!~




Pilihan ditangan anda... Pilih la dengan bijak!

sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil

Rabu, 18 Jun 2014

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate
RM46.00 (16oz)


Tidak bertoksik, Membersih secara Semulajadi
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat ini memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang  terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di lantai. Itu hanya tiga daripadanya, masih terdapat 997 cara penggunaan yang lain.

Sesuai untuk membersihkan seribu macam jenis kotoran di rumah
·         Kepekatan berganda di mana 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan
·         Pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah
·         Dapat menanggalkan kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan sebarang kesan minyak
·         Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H² dan hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
·         Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan

Sesuai untuk sebarang permukaan yang boleh dicuci sama ada di dalam atau di luar rumah:
·         Dinding
·         Permukaan dapur, jubin dan lantai
·         Peralatan
·         Periuk, besen, pinggan dan mangkuk
·         Tingkap dan cermin
·         Perkakas
·         Benda-benda diperbuat daripada kayu
·         Perabot (Sila pastikan anda tidak menggunakannya bagi membersihkan akuarium atau bekas cecair pencuci cermin)

Tahukah Anda?
Kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H² tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Cara penggunaan untuk kesan lebih memuaskan
Dapur, perkakas dapur, perabot, benda-benda yang diperbuat daripada kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi
Campurkan ¼ sudu teh dengan 16 auns air ke dalam penyembur Get Clean
Periuk, besen dan pinggan mangkuk
Campurkan ½ sudu teh dengan 1 gelen air
Tingkap dan cermin
Campurkan 1-2 titik dengan 16 auns air ke dalam penyembur Get Clean
Lantai
Campurkan 1 sudu teh dengan 1 gelen air
Kain benang biri-biri, nilon dan fabrik berkualiti tinggi
Campurkan ½ sudu teh dengan sebesen air suam

Perbezaan Shaklee
Selamat
·         Tidak bertoksik
·         Tanpa gas beracun
·         Tanpa bahan kimia berbahaya
·         Tanpa bahan pewangi
·         Lembut pada tangan
·         pH seimbang
·         Tanpa klorin

Berkesan
·         Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
·         Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
·         Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama

Mesra Alam
·         Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
·         Biorosot
·         Tanpa fosfat
·         Bungkusan yang boleh kitar semula
·         Tanpa bahan pewarna
      Selamat untuk sistem septik dan pembentungan




sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil

Isnin, 16 Jun 2014

Vita-E Complex Shaklee


Memang ramai yg ambil vitamin E utk kulit, utk kecantikan dan kesuburan..seboleh-bolehnya carilah vitamin yg semulajadi, bukan yg sintetik atau vitamin buatan. Vitamin E shaklee adalah contoh vitamin semulajadi..

Saya pilih yg semulajadi la..kata nk cantik semulajadi. Ke nk cantik buatan?? Kalau Allah dh jadikan cantik semulajadi, alhamdulillah....






Vita-E Complex berfungsi

  • Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron   dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan   stamina semakin berkurangan


  • Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan.

  • Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum.utk memulihkan parut

  • utk kesihatan jantung

  • utk anti penuaan

  • utk mempertingkatkan kemampuan reproduktif(meningkatkan kiraan sperma)

  • anti oksidan yang kuat ( mengukuhkan sistem imun)

  • memberi kelestarian tenaga (meningkatan tenaga dgn membekalkan oksigen yg lebih membaiki arthritis

  • menghalang keguguran
soooo...ape tunggu lagi. Jom cuba...kita mecuba, Allah jua yang menentukan


sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil

  




Herbal Blend Shaklee

Herbal Blend Shaklee
Herbal Blend - 113g (RM27.50)


Krim yang menenangkan yang telah diuji secara klinikal dimana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku dan tumit kaki.

Ianya bermentol, dingin  dan tidak berminyak

Herbal Blend ini di perbuat dari ramuan herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse cheesenut narror dan rosemary.


Testimoni Herbal Blend Shaklee

1. dari mummymaira

Masalah ruam di kalangan bayi adalah antara masalah yang tidak dapat dielakkan oleh ibu-ibu. Antaranya adalah ruam susu untuk bayi yang menyusu badan dan juga ruam lampin bagi bayi yang memakai lampin pakai buang.

Saya juga mengalami masalah ruam susu dengan Amni kerana Amni mempunyai tabiat melepaskan puting di kala susu sedang mengalir laju.Cerdik sebenarnya kerana Amni seolah-olah tahu yang dia akan tersedak jika terus menghisap susu.

Saya ada mendapat sampel bepa**n daripada DEMC tetapi tidak menggunakannya pun kerana saya ada krim yang lebih mujarab.

Saya sapukan pada ruam susu Amni dan dalam 1-2 hari sudah kering. Walaupun berulang kali berlaku, saya tetap sapukannya. Baunya pun sedap dan tidak seperti bau ubat sapu hospital.

Sebelum disapu Herbal Blend Shaklee

Selepas disapu Herbal Blend Shaklee


2. Pelanggan kak Cery

 "Sis, ruam di kepala dan biji2 di muka anak sy da hilang.2 hari je sapu da ok. Tenkiu sbb ia sgt berguna"
2. Ibu cergas yang anaknya mempunyai masalah eczema. Dipetik daripada blognya.

Pertamanya, sangsi juga dengan keberkesanannya. Yelah, kene cuba dulu baru tahu. Ok, 1st impression, rasa best sebab krim ni tak berminyak langsung. Bila apply pada tubuh, mula2 tu memang macam krim biasa. Lama-lama sapu die macam meresap ke dalam kulit dan macam tak tinggalkan kesan minyak krim langsung. Ok, not bad. Takdelah berkilat2 mcam berminyak2 badan dibuatnya. Bagus jugak, sebab kalau berminyak, maunya rimas sepanjang hari. Ok, saya lumur satu badan Iman selepas mandi terutamanya bahagian leher Iman yang kasar tu (siap dah tumbuh biji2 warna gelap..hish), saya lumur 2 kali sehari – mandi pagi dan mandi petang.

Seriusly saya tak perasan bila masa Iman menggaru lagi. Ok, takpe, salah saya sebab tak perhatikan. Hihi. Tapi hari kedua, bila saya mandikan Iman, kekasaran di lehernye hilang serta merta. Memang tiada. Tiada lagi biji-biji macam ketuat akibat ruam panasnya. “Waaaah” sungguh saya dibuatnya. Ayah Iman pun kata “Waaaahh” juga tau. Tak sempat nak snap gambar sebelum dan selepas. Huhu.

3. Dari pelanggan MommyLyna






3. Dari pengguna-pengguna lain



Kegunaan lain :

  • Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatal
  • Demam panas (disapu ke seluruh badan). Insya Allah setengah jam kemudian badan akan berpeluh
  • Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
  • Memecahkan lemak / pembuangan angina dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.
  • Saya syorkan ibu-ibu yang bakal melahirkan atau sudah mempunyai anak untuk memasukkan produk ini di dalam barang yang perlu ada sebagai persediaan menyambut anak.
Memang tahan lama kerana hanya sedikit sahaja cream yang perlu dioleskan kepada ruam bayi anda.

sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil

Selasa, 10 Jun 2014

Vitamin Cinta dan Kasih Sayang Suami Isteri (Vita-E + Alfalfa)

Vita-E & Alfalfa Shaklee



digelar vitamin cinta dan kasih sayang suami isteri!!!♡♡♡
Kenapa ye??

Sebabnya gabungan vita-e & alfalfa mampu...

 dipercayai dpt membantu hubungan intim bg yg dingin dlm ehem..ehem..

 sgt sesuai untuk wanita yang mementingkan kecantikan dalaman

 penting utk wanita kelihatan awet muda dgn bermula dgn dalaman yang sihat

 vita-e berfungsi sebagai anti penuaan, anti oksidan, sebagai vitamin awet muda dan juga digelar vitamin s*x

 alfalfa bertindak membaikpulih kesihatan dalaman wanita, sebagai perapat, menghilangkan keputihan dan melancarkan haid dan membantu meningkatkan stamina suami

 disamping mampu menegang & memontokkan pay**ara


Secara khususnya...

Vita-E berfungsi


v  Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan

v  Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan.

v  Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum.

Alfalfa berfungsi

·         Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita

·         Membantu meningkatkan libido.

·         Meningkatkan keinginan untuk bersama.

·         Membantu mengurangkan keputihan.


Tapi....jangan salah faham...set ni bukan hanya untuk orang yang berkahwin sahaja!!!



malah untuk wanita yang ingin melansungkan perkahwinan sebagai persediaan ke alam baru & yang mementingkan penjagaan dalaman wanita & sesuai untuk kaum lelaki jua



Sooooo pada lelaki & perempuan..jom try set keintiman ni. Kita merancang & berusaha..Allah jua menentukan.

Pssst....pengantin baru x nak cube ke??

Ape lagi..hubungi

Pengedar shaklee anda

sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"

COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil

Ahad, 20 April 2014

Shaker oh Shaker...

Shaker Shaklee.....selalunya pengguna Shaklee akan mencari shaker Shaklee bagi memudahkan membancuh minuman yang perlu di'shake'. Ok la...hari ni saya pun nak la cerita pasal shaker dari Shaklee.. ini la rupanyerrr..

Comelkann??? Kat dalam shaker ni terdapat spring yang berfungsi untuk mempercepatkan proses melarutkan dan menggelakkan ESP atau Meal Shakes dari berketul. Disamping itu, spring itu akan menyebabkan minuman menjadi berbuih dan lagi enak...

Murah...! Murah....! RM10.00 sahaja.

So tunggu apa lagi?? Jom order sekarang!!!

Hubungi pengedar sekarang...
sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"

COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil