Badan Sihat dengan Shaklee

Badan Sihat dengan Shaklee
sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542 sahida wahab id no : 962831 "pengedar Shaklee anda" COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil

Khamis, 27 Mac 2014

ESP Shaklee: Koleksi Testimoni Pengguna ESP


850g = RM150.00
Bismillah...Assalam..

Testimoni dari upline sendiri....
Tempoh hari saya dah berkongsi testimoni diri sendiri sepanjang saya consume ESP yang dah 7 canister saya habiskan.. 

Untuk apa saya ambil ESP?

Untuk naikkan HB ketika hamil sewaktu hamil anak ke 5(Saya tak berapa boleh nak telan pil2 sewaktu hamil)

Alhamdulillah, dengan izin Allah, HB dari bulan sebelumnya 11 jer dah jadi 13-14 sewaktu nak bersalin

Untuk menyusu ekslusif anak ke-5 selepas bersalin

Alhamdulillah, saya berjaya menyusu secara ekslusif untuk 6 bulan pertama susu saya sepenuhnya. Sepanjang mengambil ESP, susu saya tidak cair dan saya still bertenaga bekerja dan menyusukan anak ke-5 yang dah nak masuk 1 tahun 4 bulan sekarang dan belum campur formula milk..saya ambil ESP bersama Alfalfa Complex sebagai milkbooster

Untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik

Yang paling saya suka jeragat selepas bersalin  dah makin pudar..stretchmark makin pudar dan kulit saya bila digaru tiada lagi white scratch..alhamdulillah..saya juga tambah dengan Vita E dan Vita C untuk kesan lebih baik pada kulit..

Bonus!! Dapat turunkan berat badan

Sebelum bersalin, berat saya 75kg..hari kedua selepas bersalin 68kg. Kemudian, sejak saya menyusu ekslusif, dan mengambil set menyusu ESP+ Alfalfa, tanpa sedar aje berat dah jadi 48 kg selepas 6-7 bulan pengambilan..lagipun saya memang gemuk air sebab edema teruk semasa mengandung...Alhamdulillah, sekarang dah lagi ringan dari zaman belum kahwin(51kg)..;)


Hmm..ni pulak perkongsian pengguna-pengguna yang mendapat kesan positif selepas pengambilan ESP..alhamdulillah..Allah izinkan mereka merasai kebaikan ESP ni setelah mencubanya..owh..sila maafkan mereka yang terlalu teruja memberi testimoni..;) apapun, semuanya berlaku dengan izin Allah juga..ESP cuma asbabnya sahaja..jangan lupa tu!!

TESTIMONI UNTUK TURUNKAN BERAT BADAN





TESTIMONI UNTUK TAMBAH SUSU BADAN



TESTIMONI UNTUK PARUT


TESTIMONI UNTUK GASTRIK DAN PEDIH ULU HATI




TESTIMONI UNTUK KULIT CANTIK
ESP SHAKLEE - ALAHAN PADA KULIT

ESP SHAKLEE - ANTI PENUAAN

ESP SHAKLEE - KULIT BERSIH DAN CERAH

ESP SHAKLEE - JERAGAT DAH HILANG!!
Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla

sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil


Tiada ulasan:

Catat Ulasan