Badan Sihat dengan Shaklee

Badan Sihat dengan Shaklee
sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542 sahida wahab id no : 962831 "pengedar Shaklee anda" COD AREA ; Putrajaya, Bangi dan Dengkil

Isnin, 16 Jun 2014

Herbal Blend Shaklee

Herbal Blend Shaklee
Herbal Blend - 113g (RM27.50)


Krim yang menenangkan yang telah diuji secara klinikal dimana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku dan tumit kaki.

Ianya bermentol, dingin  dan tidak berminyak

Herbal Blend ini di perbuat dari ramuan herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse cheesenut narror dan rosemary.


Testimoni Herbal Blend Shaklee

1. dari mummymaira

Masalah ruam di kalangan bayi adalah antara masalah yang tidak dapat dielakkan oleh ibu-ibu. Antaranya adalah ruam susu untuk bayi yang menyusu badan dan juga ruam lampin bagi bayi yang memakai lampin pakai buang.

Saya juga mengalami masalah ruam susu dengan Amni kerana Amni mempunyai tabiat melepaskan puting di kala susu sedang mengalir laju.Cerdik sebenarnya kerana Amni seolah-olah tahu yang dia akan tersedak jika terus menghisap susu.

Saya ada mendapat sampel bepa**n daripada DEMC tetapi tidak menggunakannya pun kerana saya ada krim yang lebih mujarab.

Saya sapukan pada ruam susu Amni dan dalam 1-2 hari sudah kering. Walaupun berulang kali berlaku, saya tetap sapukannya. Baunya pun sedap dan tidak seperti bau ubat sapu hospital.

Sebelum disapu Herbal Blend Shaklee

Selepas disapu Herbal Blend Shaklee


2. Pelanggan kak Cery

 "Sis, ruam di kepala dan biji2 di muka anak sy da hilang.2 hari je sapu da ok. Tenkiu sbb ia sgt berguna"
2. Ibu cergas yang anaknya mempunyai masalah eczema. Dipetik daripada blognya.

Pertamanya, sangsi juga dengan keberkesanannya. Yelah, kene cuba dulu baru tahu. Ok, 1st impression, rasa best sebab krim ni tak berminyak langsung. Bila apply pada tubuh, mula2 tu memang macam krim biasa. Lama-lama sapu die macam meresap ke dalam kulit dan macam tak tinggalkan kesan minyak krim langsung. Ok, not bad. Takdelah berkilat2 mcam berminyak2 badan dibuatnya. Bagus jugak, sebab kalau berminyak, maunya rimas sepanjang hari. Ok, saya lumur satu badan Iman selepas mandi terutamanya bahagian leher Iman yang kasar tu (siap dah tumbuh biji2 warna gelap..hish), saya lumur 2 kali sehari – mandi pagi dan mandi petang.

Seriusly saya tak perasan bila masa Iman menggaru lagi. Ok, takpe, salah saya sebab tak perhatikan. Hihi. Tapi hari kedua, bila saya mandikan Iman, kekasaran di lehernye hilang serta merta. Memang tiada. Tiada lagi biji-biji macam ketuat akibat ruam panasnya. “Waaaah” sungguh saya dibuatnya. Ayah Iman pun kata “Waaaahh” juga tau. Tak sempat nak snap gambar sebelum dan selepas. Huhu.

3. Dari pelanggan MommyLyna






3. Dari pengguna-pengguna lain



Kegunaan lain :

  • Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatal
  • Demam panas (disapu ke seluruh badan). Insya Allah setengah jam kemudian badan akan berpeluh
  • Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
  • Memecahkan lemak / pembuangan angina dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.
  • Saya syorkan ibu-ibu yang bakal melahirkan atau sudah mempunyai anak untuk memasukkan produk ini di dalam barang yang perlu ada sebagai persediaan menyambut anak.
Memang tahan lama kerana hanya sedikit sahaja cream yang perlu dioleskan kepada ruam bayi anda.

sms @ whatsapp @ hubungi 012-9547542

sahida wahab
id no : 962831
"pengedar Shaklee anda"
COD AREA ; Putrajaya, Bangi, Kajang dan Dengkil

Tiada ulasan:

Catat Ulasan